tirsdag den 6. marts 2012

Infektionsdagbog

Hej med jer allesammen

TAK fordi I læser med og TAK til alle jer, der sender mig mails !! Jeg besvarer så hurtigt jeg kan og orker.

Jeg har en infektionsdagbog som pdf-fil - jeg kan bare desværre ikke finde ud af at lægge den herind. Jeg har istedet sat den ind som billede, så kan I bruge det, og evt. plukke i dagbogen, alt efter hvad der passer ind i jeres sygdomsforløb.



Vi bruger en alm. kalender herhjemme, hvor vi har en bestemt måde at skrive alt op på. Jeg har netop sendt dette års sygdomsforløb afsted til kommunen, som hvert år skal revurdere vores sag. Derfor er det MEGET vigtigt, at I gemmer alt I noterer ned, år efter år til jeres barn er rask!!

I er velkomne til at sende mig en mail på mia.soerensen@hotmail.com, hvis I har spørgsmål.

Smil fra Mia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar